La Vallée du Sel
In the midst of Egypt's worst political time, a young filmmaker returns home, to Cairo, for the first time since the start of the revolution. Before leaving Switzerland, his parents warn him that they are receiving death threats as a result of their work amongst Christian communities. For two weeks, a son watches his parents face a situation that will shake their faith and question their presence in their own country.