La storia del Frank e della Nina
Carlo, nineteen, a quiet graffiti artist known as Gollum, and his inseparable friend Frank, seventeen, face a life change when they meet fifteen-year-old Nina , a young mom escaping a forced marriage. To stay close to Nina, Frank decides to join her ex bridegroom’s gang. At the end, the trio leads to a plan to leave Milan together with Nina and her baby, forming an unconventional and united family.