La Route Des Jeunes
A tribute to a territory in daily transformation by a rehousing plan. Under a viaduct in Geneva you can find the Praille roundabout, a well-known crossroads for the people of the city. Everyone passes by but no one stops there, yet this non-place hides a collection of overlapping lives. Mixing documentary approach and staged scenes involving the people who inhabit this place, the film shows a very unusual side of the Swiss reality.