La plage noire
In a country where dictatorship is desolving, A., a worried militant tries to give himself a break. On the black beach, A. has three allies: his wife, his daughter Joyce and a friend. He is haunted by his dead friends, his past and he searched for infinity. Is there a room in today's world for such a man who is always living somewhere else?