La petite mort
A documentary film about the female orgasm. Women from various ages, experiences and sexual preferences talk about their orgasms in all sincerity. Poetical, abstract and metaphorical images take us into the heart of their sensations. Speaking about orgasm, the protagonists talk about their desires, their sexuality. The film is a collective adventure, driven by a common will to break some taboos that still weigh on female sexuality. THE LITTLE DEATH is a dialog between women, for women. And for men.