Là où persiste la flamme
In the heart of the iconic Salle du Puisoir, Aurélien tells us the story of his father and uncles: from their passion for basketball to the founding of a club in the 1990s, the Urba BBC. As he recounts their memories, Aurélien rekindles a pride that has driven him since childhood. Between nostalgia and transmission, the film explores the bond between generations and the persistence of a shared passion.