La nuit du foot de Corban
“To go on a binge” is to live it up. In the Swiss Jura, the drinking sprees are part of the regional identity. However, what should remain festive sometimes becomes frightening. Filmed in the same way as a documentary but treated like a fiction, the film casts a despairing glance at the nocturnal world of a literally “drunk” generation.