La moto de ma mère
Life has become complicated since the death of the mother. The oldest daughter finds herself somewhat alone in a world of men and machinery. The situation is made worse by the pain she has kept to herself: she believes that her father is responsible for the accident in which her mother was killed. In gentle sequences, the film tells of the difficulties of absence, as well as the joys and hurts in the daily life of wounded adolescence.