La mort de Sisyphe
S. points his gun and aims straight ahead. Facing him, in front of a stone staircase, is the figure of another man. Time gets suspended for an instant and… Bang! S. shoots. The man opposite collapses on the ground. S. looks at the lying body, but seems horrified when he sees the man's face.