La merveilleuse douleur du genêt
The director travels to Almeria in Spain to rescue abandoned greyhounds. Using the method of introspection, she explores abandonment as such and makes a connection between human and canine feelings. Reportage and experimental film merge, dog and human become one in the face of abandonment.