La méchante
Irène is about seventy years old and lives alone with a stuffed dog in her tiny apartment. Her days are shaped by the secret hope that her dog will come back to life one day. But one day in the supermarket she finds herself in one of the aisles she normally avoids and real life catches up with her, a reminder of the past that she has earnestly endeavoured to forget.