La longueur et la largeur du ciel
Jean-Claude Grenier was born 40 years ago with “brittle bones disease” (osteogenesis imperfecta). At the age of 30 he made his acting debut in a stage version of the film “Freaks”. Since then he has appeared in numerous stage and film productions, like “Pigalle” by Karim Dridi and “Le monde à l'envers” by Rolando Colla. The film accompanies Jean-Claude Grenier in his latest exploits.