La Linea della Palma
The troubled journalist Anna investigates the greatest art theft of the century to find out who killed her father. Soon she sees her world turned upside down, as she understands her family's entanglement into the mafia. Her quest wakes sleeping dogs and conjures the wrath of the Mafia upon those she loves.