La légende du Mont-Gibloux: Sombrebois
Sombrebois, the first episode of the “La légende du Mont Gibloux” trilogy, tells how La Garde du Mont-Gibloux came to the aid of the confederates in the battle of Morat in 1476. Sadly, their epic story was erased from the history books: is there a reason for that? The answer comes in the second episode, entitled “Catalyst”.