La femme canon
Day after day human cannonball, Madeleine, is shot kilometres from her home and has to return on foot. Each evening she comes back home exhausted, only to find her husband reading the newspaper, waiting for her with the spaghetti ready. But one evening Madeleine doesn't come home.