La doyenne
Morgane is the eldest in Maison Rouge. She is thirty-two years old, ten years older than the director, but shares the same first name. This coincidence leads to a meeting and opens the doors to a small world made of hoofbeats, warm breaths and cat's eyes in the corner of the barn.