In a bar, place of mystic scenes, Kim is dreaming his wish, being a woman: big physical transchanges grow under the hands of the bartender. There is beginning a tragic-funny confusion game about Transsexual- and Transvestiting Identity, pretending and “reality”, about inside and outside, and about “she” or “he”.