La colline aux cailloux
A small family of shrews made up of a grandmother, a mother, and her three children, lives by the stream. But one day, heavy rains fall, causing the old dam upstream to break. Luckily, the family escapes the worst, but their house is totally destroyed. Forced into exile, the little family then decides, on the advice of a lost old man, to go to Pebble Hill.