La chienne
Agnes is 15 years old and her sexual awakening is in full bloom. Abandoned by her mother, she tries to find a balance between the isolated life with her grandparents in the mountains and her boyfriend, who proposes her to go away with him. Feeling incapable of love, she is unable to open up to others.