La Baleine
A young man leaves his dying mother in the hospital and discovers a whale stranded on a beach. He drifts into a dream that takes him back in time. He relives moments with his mother and tries to put off the fatal outcome. A film about the ordeal of mourning through a phantasmagorical journey.