L'Ors
Almost ten years have passed since bear M13 was shot in Val Poschiavo. The predator put a strain on the valley community, causing chaos and creating deep internal divisions. The facts were reported by the media nationally and internationally. With his documentary, director Alessandro Abba Legnazzi narrates the events of those days.