L'oiseau blanc
The legendary aviator Charles Nungesser, is adrift in the middle of the ocean on the wreckage of his plane, the White Bird, as he attempted to cross the Atlantic with his companion Coli. He replays certain passages of his life, made of challenges, of a constant relationship with death and danger, while his last moments seem to have arrived this time.