L'invitation
There is an office, a steel and glass bowl where human beings work and breathe, turn round in circles and go into themselves: people – nothing remarkable about them – similar to anybody else.
There is an event which disturbs life in the glass bowl for a time – long enough for a reception, a wonderful day, a thirsty communion with nature.
There is the «big, happy family» of colleagues at work. But what family does not have ist little differences?