L'instant infini
Young and pretty Mary believes she's responsible for the death of her little daughter and became a self pleasure addict to keep her mind from reliving the terrible event. Her aloof husband - an unemployed trader - suggests using her addiction to become a money earning camgirl. At first horrified by what she considers prostitution, Mary soon accepts and confronts people who contribute to destroy her and others who help rebuilding herself.