L'improbable odyssée
Somewhere, in the middle of a field, lives a scarecrow named Gustave. But he’s not just a simple, motionless figure! Make no mistake – Gustave is alive and kicking! He even dreams of changing his life. Who knows? His destiny is in the hands of human gods!