L'Île noire
On an island, at the edge of the woods, a watchman and his bird live a miserable and isolated life. One day a deceptive chance to escape their boredom arises. A truck loaded with a dangerous freight tries to get into the forest. At the checkpoint the watchman is bribed with a radio. In his hut he listens to sounds from around the world.