L'homme du pont-levant
The story of viewpoints: that of an unemployed man, Victor, who fills his days thinking of his wife and waiting for her – all the while lacking the courage to carry through with his desire to leave; and that of a woman, Marie, who is trying to understand the man she once loved and still loves.