L'épopopée
A tournament organized at the castle to marry the most beautiful princess? Marcelino, a young orphan cloistered at the home of the hermit Michelin Lenchanteur, intends to leave his ordinary life and try his luck! Imagine the social ascent! With a bundle on his back and more motivated than ever, Marcelino set off on his long journey to the castle. A spell, bandits and a knight, Marcelino's knighthood is quickly put to the test!