L'ami, Portrait de Mix & Remix
How does one become the most popular and funniest cartoonist of his time? A dive into the archives of Philippe Becquelin, alias Mix & Remix: fame, but also his childhood, his youth, the lean years. A film about an exceptional destiny, told by his friend, the writer and cartoonist Frédéric Pajak.