L'âge de feu
Hugo is 16 years old and has to spend Easter vacation at the country house, with his mother. He rediscovers Céline, his childhood friend, the caretaker's daughter. It has been a long time since they last saw each other. She has changed and so has he. He discovers a world in which he does not master the codes of conduct.