KRÄHEN – Nature Is Watching Us
No animal knows us better. Where there are humans, are also ravens and crows. They have been watching us since time immemorial and have the ability to pass on this knowledge about humans to their descendants. Behind their mysterious, inquisitive gaze rests the chronicle of humanity.