It’s bedtime. Father and daughter make up a world floating high above the clouds. The queen of this world is called Po. Ms. Triangel and Mr. Vierangel live in her kingdom, but the queen is in their way. They shove her back and forth, ever faster and more and more, until this world is swung so high that it could only fall.