Kleinwald
They know the woods like the back of their hands. Tirelessly and meticulously, a small group from Basel grazes the forest floor for mushrooms. Whether small, spicy or even poisonous, the more unusual the find, the better. To share their fascination with the rest of the world, they create a piece of nature within the boundaries of civilization.