Kingdom of Fishes
This great lake at the heart of Phnom Penh has been dried out and the people living next to it forcibly moved to make way for stupendous real-estate projects. The great artist and performer Leang Seckon invents a chant and a choreography at the filmmakers’ initiative; a film and some poetic actions to conjure up oblivion.