King
Sam, a shy, lonely wolf and true-hearted Elvis fan, falls in love with the barmaid Sonja. As they get closer, Sam has to decide whether to reveal his true, sensitive personality or to maintain the mask of an Elvis fan, which has been his protection for so many years.