Kevine et Fortune
Fortune and Kevine, two inseparable friends, play on the same first-division football team in Yaoundé, Cameroon. To achieve their dream of playing for a foreign club, they must fight to gain recognition as female footballers. Kevine signs with the renowned FC Nantes and leaves her country, while Fortune hopes to join her one day.