Kenan
Women resemble their native country, claims Rita, the supervisor of the canteen, to Kenan, her kitchen hand from Africa. Switzerland allows somebody like him to enter the country only temporarily and out of pity. That’s just the way women are, and by that she is implying Lisa, the young new employee in the canteen who has cast an eye on Kenan. But Kenan is not about to let Rita discourage him.