Kein Zurück – Studers neuster Fall
Sergeant Studer and her partner Huber are on the trail of a child killer who has been striking terror into the area for months. Then another young boy goes missing, but his description doesn’t fit in with the killer’s profile, and Studer and Huber start to wonder: could another killer be at large?