Kéan
On his way home from school, Kean likes to stop and pet the dog that lives on the property across from his house. Neglected by his father who is too absorbed in his work, he tries to fill his loneliness by sneaking into his neighbor’s yard to feed the animal. But one day, she catches him. Furious, she tries to grab him, but Kean manages to escape, shaken. Frightened, he tells his father, who, for the first time, stands up for him and decides to confront the neighbor.