Katrina's Dream
Katrina wishes to have children but her boyfriend Louis doesn’t. She falls in love with his best friend Ron, who becomes the man of her life. One night, returning drunk together from a birthday party, the two friends are involved in a car accident in which Ron loses his head and Louis his body. Thanks to a head transplant the two men survive, merged into one person. Katrina must now deal with the body and mind of two men to fulfill her dream.