Karner 9
A father and his son are stuck in an elevator. In this confined room, the ghosts of the past are awakening. Father and son talk about everything, except what is important. The elevator becomes a prison guard, which liberates its own fateful energy. Will father and son manage to free themselves from constant repetition?