Kanton Jugoslawien
A multi-faceted portrait of a motley group of people from ex-Yugoslavia who emigrated to Switzerland over the last 40 years. Much as they might praise and appreciate the advantages of living in Switzerland, they have kept their traditions of old and live a life of yearning and nostalgia in their own separate canton, the “Canton of Yugoslavia”.