Kali, le petit vampire
Kali, a young vampire, suffers from not being able to live in the light. Living in the shadows and inspiring fear, he lives envious of other children who don’t even dream that he exists. One day, while once again watching young boys play beside the train tracks, he breaks from his isolation and discovers that because of who — and what — he is, he can make a difference in others’ lives.