Kadenca Blu
A young man struggles with post-traumatic stress from the Kosovo War. His wife-to-be would like to meet his parents, but they are no longer alive. The man continues to believe that they are, nevertheless. The confrontation with his fiancée’s wish frees him of his trauma.