Just Fail !
In Bangkok, during a party, my friends and I befriend 'Alec Orachi', a charismatic local artist. Back in Switzerland, I realize I'm obsessed with this encounter. I begin to question my own relationship with artistic creation and the influence of social media on the perception of success.