Just Another Day In Egypt
What's left after the Egyptian Revolution in 2011? Not much, except a lot of people in prison and a big disappointment. The former Chief of Army Al-Sisi took over and now rules the country with an iron fist. Everyday life goes on and people in Cairo's alleyways are trying to make the best of it.