Jusqu'aux étoiles
Stella, a young composer commits suicide. Transformed into a self-conscious muse, she inspires great artists all over the world with the help of Nuria, a psychic. But one day she has to inspire her own sister, a famous violinist, and a secret comes to light that puts her in a terrible dilemma.