Jusqu'au dernier grain de café
The film portrays Maria’s life and work as a coffee vendor. Now an elderly woman, she looks back on a life filled with recollections of bygone days. It is almost as if the film offers a universal formula for optimism in life – a formula against grief, the ephemeral and ageing.