Jung und Jenisch
A film about young Yenish gypsies who live their culture among the settled populace in spite of many obstacles. It tries to answer the question as to why more and more young Swiss gypsies are on the road again and what their future looks like. The film accompanies Pascal, Miranda, Jeremy, and Franziska who are between 17 and 25 years old and travelling in their own mobile homes.