JPZ – Jean-Pierre Zaugg… comme un morceau de l'Univers
Jean-Pierre Zaugg (JPZ) is a Swiss painter-artist-scenographer. He designs museums and exhibitions, questions the world through his art and his projects. Every day he has painted a stone for 30 years. He writes words to infinity. Talk about his story through his paintings, success in Paris with Pop Art. The film travels in a life where seriousness rubs poetry, humor and art. The music of Erik Truffaz Quartet sublime man.